Lema Pastoral Curs 2024-25

Lema Pastoral Curs 2024-25

dijous, 27 de febrer del 2025

MALALA YOUSAFZAI

 
https://www.youtube.com/watch?v=0jFbGp_mIDA

El Llapis Màgic de Malala és un conte inspirat en la vida de Malala Yousafzai, una nena coratjosa que volia canviar el món. En el conte, Malala imagina que té un llapis màgic amb el qual pot resoldre diferents problemes, com tancar la porta perquè els seus germans no la molestin, dibuixar coses boniques, o fins i tot esborrar la tristesa de les persones.

Però s’adona que hi ha problemes molt més grans al món, com la falta d'escoles per a nenes. És llavors quan comprèn que, encara que no tingui un llapis màgic, té alguna cosa molt més poderosa: la seva veu i les seves idees.

Aquesta història, plena d’esperança, ens ensenya que s'ha de lluitar per aconseguir els somnis i a creure que, amb valentia i bondat, podem contribuir a millorar el món.

dimarts, 25 de febrer del 2025

SOC FELIÇ

 
https://www.youtube.com/watch?v=CUX7rOCVTYk

La cançó ens convida a compartir el nostre amor amb els altres, com ho feia Jesús i l'Anna Maria. 

Us agradaria tenir-ho com un propòsit? Penseu en una manera de demostrar amor a algú i poseu-ho en pràctica!!

dijous, 20 de febrer del 2025

ATENCIÓ !!!! "MOU-TE PER GUINEA"

 🌍 Última crida per a la Masterclass de Zumba Solidària!  

Ja us heu apuntat? 

Aquest divendres tenim una cita ineludible: la Masterclass de Zumba Solidària! Si encara no t'hi has apuntat, no et preocupis, encara estàs a temps! Però... no deixis que se t'escapi l'oportunitat!

Inscriu-te ara i aconsegueix el teu lloc! No esperis més, les places són limitades i volem veure't ballant per un futur millor!

Vine a moure’t per una bona causa! Mou-te per Guinea!






dimarts, 18 de febrer del 2025

"MOU-TE PER GUINEA": LA MASTERCLASS DE ZUMBA QUE T'ENCANTARÀ!

 🌟 Vols passar-ho bé, fer exercici i ajudar a una bona causa? 🌟

Aquesta és la teva oportunitat! Us convidem a tots a una Masterclass de Zumba ben especial: "Mou-te per Guinea". No és només una classe d’exercici, és una oportunitat per moure el cos, riure i col·laborar per una bona causa. Us expliquem per què no us la podeu perdre!

🌍 Una causa solidària: Mou-te per Guinea 🌍

Aquesta masterclass té un propòsit més gran que el de simplement moure el cos. Tot el que recaptarem es destinarà a programes de suport i ajuda per a la missió que tenen les Germanes a Guinea, amb l’objectiu de millorar les condicions de vida i l'educació a aquest país. El teu esforç en la pista de ball serà també un gest de solidaritat per a aquells que més ho necessiten.

💪 T’ho perdràs? 💪

Aquest esdeveniment serà una gran festa, plena de moviment, bons moments i energia positiva. Si vols deixar enrere l'estrès, passar-ho bé i ajudar a una causa important, no pots faltar. No cal ser expert, només has de tenir ganes de moure’t i gaudir!

📅 Quan i On?




Inscripcions obertes! Vine amb els teus amics i fes-ho possible!

Comença a preparar-te per la festa més solidària de l’any. T’animem a participar i ajudar a fer que aquesta iniciativa sigui un èxit rotund!


dijous, 13 de febrer del 2025

VENIU A MOURE-US PER GUINEA!

La propera sermana, del 18 al 21 de febrer, l'escola rebrà una visita molt especial: dos membres de l'Equip de Pastoral Social i Missionera

Durant aquests dies, els alumnes de 6è de Primària i 3r i 4t d'ESO aprendran moltes coses noves a través d'uns tallers de sensibilització. Seran moments per pensar en com podem ajudar a les persones que més ho necessiten i veure com petites accions poden fer grans canvis.

I el millor de tot...el gran final! Per acabar la visita, el divendres a partir de les 17:15h farem una Masterclass de Zumba Solidària, "Mou-te per Guinea". Serà una activitat molt divertida on famílies, alumnes i personal de l'escola podrem ballar tots junts mentre ajudem a persones que viuen molt lluny de nosaltres, a Guinea Equatorial, un lloc on les persones necessiten el nostre suport.

Estigueu atents que aviat rebreu més informació.

Us hi esperem amb il·lusió! Animeu-vos!!

dimarts, 11 de febrer del 2025

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA EN LA CIÈNCIA

Avui, 11 de febrer, celebrem el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, una data clau per reflexionar sobre la presència de les dones en l'àmbit científic i tecnològic. Tot i els avenços, les dones encara tenen dificultats per entrar en el món científic. Cal que trenquem aquestes barreres socials!

Avui us presentem la Jane Goodall, una de les dones científiques de més impacte al segle XX. 

https://www.youtube.com/watch?v=19JqZbvIQc4


dijous, 6 de febrer del 2025

PIP, EL GOS GUIA

 
https://www.youtube.com/watch?v=W2E9DBeOhVU


En Pip era un gos que tenia un somni, volia ser un gos guia.

Quan teniu un somni o voleu aconseguir alguna cosa, us esforceu?
Sabeu què us agradaria ser quan sigueu grans? Teniu alguna vocació?